Baby I was born this way

Hallooj och godkväller!

Gårdagen spenderades med kära vänner. Först lunch i skolan med Emelie och Oscar, där även Robin befann sig. 4 rätters och mycket gott! Efter det var det hem en snabbis, fixa till sig och ut med hunden sen gick jag och Oscar till bussen som tog oss till tåget. Mötte upp Walter vid centralen sen knallade vi vidare mot Soft Bar och Kök där vi satt ett bra tag innan vi bestämde oss för biljard! Mot odenplan, sen joinade även Sara och Malin oss. Efter det var det Harry B James där vi avslutade kvällen vi stängning. En myclet trevlig och skön dag med kära vänner. Såndant man saknar när man är till sjöss. Idag har jag mest degat, chillat med mor och vovven, en sväng till centrum blev det också! Nu sitter jag här, redo och klar för en kväll i city med Malin. Direkt till Hbj där vi ska få i oss lite krubb sen fortsätter vi kvällen där!

Imorgon är det fredag, och som jag längtat! :D

PUSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0