I think I lost my way.

Halloj!

Gårdagen spenderades som sagt hemma, och efter jag vart ute med hunden hakade Yasmine upp och vi satt och snackade ett bra jäkla tag! Sen kikade jag missade avsnitt av Greys. Måndag idag då. Ska snart ut med hunden igen sen blir det packning och städning av rummet, ser ut som ett bombnedslag!

21.15 kommer min skjuts och då är det bara bita ihop i två veckor. Kan säga att jag längtar till den 26e april, för då kommer jag hem. Och satan, då är det nästan Maj. Herreminfot vad snabbt det går! Och innan jag vet ordet av så står jag på Stockholms Stadion och sjunger glatt till Foo Fighters låtar, och en vecka senare lever jag livet i Borlänge på Peace & Love. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0