I was fine before you walked into my life.

Halloj!

Yay nu ligger vi i Sverige och jag kan äntligen chilla vid datorn lite! En vecka har nu gått, en vecka återstår! Och den kommer gå snabbt har jag en känsla av! Jobbar 4 dagar, sen ligger vi still hela fredag, hela lördag, hela söndag och sen går vi mycket tidigare än vanligt på måndagen, vilket betyder att jag kommer komma hem mycket tidigare! Wunderlovely!


Mindre lovely är att jag missat massa premiärgrillningar! Det håller liksom inte! Men jag lever och jobbet rullar på. Kommer alltid tycka det är segt att jobba såhär, vara borta i två veckor och missa en massa, men sen är det riktigt skönt att vara ledig 2 veckor och inte behöva göra ett smack!

Igår vare ligglördag. Då fick jag följa med Tanja och Markus hem till dom, och en guidad tur i Åbo fick det bli också. Sen gick vi ner till ''hamnen'' där uteserveringarna öppnat. Väääldigt fint var det där!

Neej nu ska jag vila lite innan jobb om 2 timmar och 20 minuter! Oj så skoj! Menee det var det, och jag vet att ni ville veta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0