mahal kita.

Well helloooo!

Jani, nu är jag äntligen hemma! Fast helgens roligheter har fått mig att glömma hemlängtan. Påskhelgen har varit den roligaste på länge, trots tidiga uppgångar och jobb hela helgen!

Vi har legat hela helgen i finland och grannbåten var ett gäng filippinare! Och eftersom vi har en filippinska på våran båt så började det snackas, och sen var vi överbjudna! Där fanns det karaoke, biljardbord, pingisbord, trummor, gitarrer, bas, bord, soffor och hela köret, i ett rum! Och fasiken så kul vi hade! Lirade biljard och sjöng så det slog härliga till!

Lördagen var det samma visa! Dock aningen lugnare än dagen innan men skoj hade vi. Söndagen, samma sak där.

Nej så detta passet har varit riktigt roligt, speciellt helgen! Och nu är jag hemma i 3 veckor, sen blir det 5 dagars jobb ombord, och sen ledig ytterligare 2,5 vecka innan jobbet kallar!

Ledigheten kommer bli grym. Väntar en massa roligheter och sol, hoppas jag!

Nu kommer min kebabrulle som jag ska trycka i mig! Thanks and byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0