Like there's no tomorrow.

Halloj!

Jag ljög faktiskt senast. Onsdag var jag ute med Sara och i Torsdags var det jag och mina pojkar, vi var på Riksäpplets studentskiva, bah satt ni vet! Även några stavfel. Det är jag medveten om!

Jamen där vi slutade senast då. Åkte in till stan och träffade Rebecka på hotellet sen tog vi en bulle till Hbj där det var lite kända ansikten. Efter stängning blev det en bulle till hotellet, men först ett stopp på Donken. Tog med oss krubbet till hotellet, käkade och sen slocknade vi. Inte mkt sömn och sedan var det bara att fara till Centralen där Rebeckas tåg skulle gå. Sen åkte jag hem och sov! Och på kvällen vart det studentskiva, Jennys. Roligt hade jag allt. Kom hem vid halv 5, lite smått irriterad.

Igår hände inte mkt. Blev en hemmakväll för en gångsskull, och samma idag. Tagit en promenix i skogen med Affe och Mor, i haglet. Och nu precis ätit, så sitter och jäser i soffan.

Imorgon är det fredag, det ska bli skoj!






Längtar till sommar, P&L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0