Better of alone.

Halloj!

Gårdagens kväll spenderades i handen, det var ett tag sen vill jag lova, en fredag iallafall! Tillbringade kvällen med mina tjejer som jag inte gjort på ett bra tag, jag, Yasmine, Jenny, Lina, Johanna och Kina befann oss hos Lina. Spelade lite spel, drack vin och hade det trevligt. Vid 1 tiden gick jag och Yasmine hem till mig, satt på rummet och drack lite vin och lyssnade musik. Sen somnade vi till musiken!

Idag har letat lite jobb och tagit det lugnt. Nu kollar vi hockey, Sverige leder med 4-0. Ser ljust ut!
Ikväll ska jag befinna mig i handen igen, det var ett  tag sen på en lördag också! Blir väl till att glutta lite melodifestival sen ska jag vara med Yasmine och Johanna som det ser ut nu. Får det vad kvällen bjuder på heöt enkelt!

So loooong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0