I am starting to freak out.

Hallöj!

Ser att det snöat ännu mera. Jamen snö är ju något vi inte haft på ett tag och det behövs... Och pga. snön så är trafiken avstängd, OCH så är det en bil som kört på spåret mellan Handen och skogås vilket gör att tågen inte går, vilket kommer komplicera det hela för mig eftersom jag ska in till stan på inspelning av Talang2011 senare idag. Kan bli intressant och se hur detta slutar. Lite galen blir man ju, och något annat som gör mig galen är Bandit106,3. Har lyssnat på dom sedan dom släppte bomben om att Foo Fighters kör en spelning på Nalen den 4e mars (Därav gråten av lyckan häromdagen!) och man kan inte köpa biljetter. Dom sitter på infon om hur man ska få tag på biljetter men vägrar ge ut den infon, och jag blir snart galen. Runt 400 biljetter finns det och en ska bli min!

Nu ska jag träna, sen duscha och försöka räkna ut hur jag ska ta mig till stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0