I wanna Rock n Roll all night.

Halloj och go kväll!

Helgen har varit superb! Fredagen bjöd på trevligt sällskap och god mat nere hos Yasmine. Efter det for vi tjejer till Ollan där man inte varit på en fredag på bra många månader, men skoj var det och mycket dans. Det märks i benen vill jag lova. Tro på fan att man ska få skit för att man dansade och hade skoj, med träningsvärk i ben och ont i rygg. Bor nog i en 90årings kropp lite då och då.

Och igår vart det melodifestivalsbläng med mor och Yasmine innan jag for in till Harry B James. Där var det smockat och en dunderkväll väntade. Kiss Army Allstars var på scen och Kiss låtar spelades hejvildt hela kvällen. Sen vart det raka vägen hem och sova. Och den kylan jag upplevde igår kväll från bussen och hem var inte att leka med. Fy i h-vete vad svinkallt det var! Usch!

Dagen har spenderats i sängen till film och jobbletande. Going the distance kikade jag på och den rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0