I'm having such a good time.

Jamen hallå!

Helgen har kickat ass på alla möjliga sätt, bra sätt! Fredagen bjöd på 5års jubileum för Crazy nights och det firades med ett smockat Harry B James och sköna band! Det var grymt mycket folk och en grym kväll. Dansade och sjöng hejvilt! Efter det vart det en donken som Jp så snällt bjöd på och taxi hem. Underbart!

Och gårdagen gick jag upp strax innan 1 och satte igång att fixa mig direkt, en vända till centrum sen vidare till Far där det skulle fixas inför kvällens kalas. Och kalas blev det må jag säga. Hade en grym kväll och fick massa grymma saker. (Firades en vecka innan eftersom släkten skulle bort). Vi ungdomar drog en vända till Ollan också där det skakades rumpa. Fullt med människor man inte träffat på ett tag.

Tack som fan alla som var med och gjorde så att min kväll rockade igår! Kunde inte blitt bättre!


Syskonen Dellert och Eklund! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0