It's time to face your fear.

God kvällen!

Satan vilken skön dag det varit idag!

När Yasmine var klar traskade vi bort och hämtade Affe, sen gick vi en lång runda runt i brandbergen och sen via torvalla. 1,5 timme var vi ute och traskade. När vi kom hem gjorde vi varm choklad med grädde och satte oss på balkongen precis innan solen gick ner. Klara och belåtna la vi oss i sängen och kollade film, Snakes on a plane. Hann inte kolla klart den men den var väl inte en av de bästa filmerna jag sett kanske.. Efter filmen åkte jag och lämnade Affe och tog mig en promenix hem och åt. Nu letar jag lite jobb och ska alldeles strax träna igen, sen kolla Halv åtta hos mig och Glee. Efter det kommer troligen Yasmine upp och vi ska kolla film!
Förhoppningsvis somnar jag tidigt idag för imorgon väntar ett 13 alternativt 17,5 timmars arbetspass i Globen, årets kock denna gången, med start 09.00 på morgonkvisten!

Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0