I've had enough.

God fredagen!

Ja var ju som sagt på arbetsintervju igår och det gick bra! Efter det stack jag till Tullen och satt där närmare 2 timmar och väntade på Sara, har ju dock haft roligare. Sen kikade vi runt i lite affärer innan vi begav oss till Finnboda hamn. Vi kom precis till baröppningen och ölutdelningen. Minglade och hade oss, skrev på lite avtal och åt en god buffe. Sjöng massa och hade jätte trevligt, en mindre personalfest som förhoppningsvis kommer hända fler gånger. Det är mig ett härligt gäng jag har hamnat med, älskare! Vid halv 11 tiden drog alla vidare, jag och Sara till Harry B James, några till ena stället, andra till ett annat. Sister Sin uppträdde, helt ok. Men kan säga att vi haft roligare på Hbj förut. Som ikväll till exempel ;D!

Precis ätit och nu ska mor och jag ut med Affe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0