Love will set you free.

Tjaha!

Var som sagt i snetrum och kikade lite sen vart det hem och lagade mat. Under tiden fick vi väldigt härliga nyheter, jag bad för det, och ber för att det bara blir bättre nu! Be ni också!

Har tamigfan lyssnat på Bandit heeela dagen, från det att jag vaknade, och det lyssnas fortfarande. Jag SKA ha biljett till Foo Fighters! Det går ju liksom inte att köpa...

Choklad har jag ätit idag också, fick nå jävla sötsug och vi köpte choklad, så nu blir det hårdträning innan läggdags. Blir även till att kolla senaste avsnittet av OTH. Smutt!

Det var typ det.. Inga glamorösa middagar och fester här inte, men tydligen så intresserar mitt liv vissa iallafall, snap, om inte så är det jävla bra musik jag ger er! ;D


Kommentarer
Postat av: Affesmatte

Jag såg på nätet att man kan köpa biljetter till Foo Fighters via Live Nation till den 22/6 på Stockholms Stadion.

2011-02-17 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0