Over the hills and far away.

Goddagens!

Gårdagens jobb gick som smort och tiden bara rann iväg. När vi slutade 00.00 så hoppade jag, Sara och Monzy in i Monzys bil och hem till honom där vi alla bytte om och piffade till oss innan vi tog bilen tillbaka till stan. Jag som sa att jag skulle hem. Blev gamla goa Harry B James där det var smockat med människor. Mycket trevligt. Vid stängning kördes Sara hem sen jag. Somnade gott i min wunderbara säng. Vaknade vid halv tolv, aspigg(?) men bestämde mig för att ligga kvar och somnade tillslut om och gick upp halv2.

Har precis kollat på senaste avsnittet av One Tree Hill och jag bara älskare! Nu ska jag bralla på musik och städa rummet, träna sen blir det en dusch.
Hemmakväll som det ser ut nu, men som sagt, varje gång jag sagt det har det blitt nå annat. Det är inte meningen att Sara och jag ska vara hemma på helgerna, gilla det eller ej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0