Spektakulärt.

Halloj!

Trots att jag stängde av datorn vid midnatt så lyckades jag inte somna förns alla tankar och saker skulle tänkas på. Jobb, pengar, fördelsedag osv. Funderar på att köra på jobbet på Rhodos i sommar, men då måste det gå att göra så jag inte missar Foo Fighters eller Peace n Love i sommar, för . Det lockar att vara borta några månader och jobba i värmen faktiskt.

Påtal om rhodos så kunde jag inte låta bli att minnas sista kvällen då jag, Jenny, Tina och Jossan var på Rhodos sommaren 09. Hade gått och lagt oss i lagom tid för att inte missa bussen som skulle ta hos till flyget dagen efter. När vi somnat så börjar Jossan plötsligt skrika och peka, en orm, en orm, men där, ser ni inte. Alla hoppade en meter upp luften och ställde oss på saker. Sen var det helt plötlsigt en ödla hon hade sett. Vi vände upp och ner på allt i rummet och tillslut la vi oss igen. Några minuter senare viftar jag till min fot och samma visa igen, rummet vänds upp och ner på. Sen lyckades vi nog få en blund i några minuter innan klockan ringde.
Minns det som igår och var bara tvungen att dela med mig av den.

Nu ska det letas jobb, sen kanske man tar sig en promenix!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

ÅÅÅÅH kan ha varit den värsta natten i mitt liv!!!!! Jag sov inte en blund!

2011-02-17 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0