Then tears of joy stream down my face.

Godafton!

Idag har jag varit aktiv eller aa, jag har inte bara varit hemma. När jag vaknade gick jag direkt ner till Yasmine, efter det gick vi och handlade, hem och åt sen gick vi ut på en promenix med monstret. I över en timme var vi ute och traskade och det var riktigt skönt! Blir en utflykt imorgon igen, men till tyresta by! Väl hemma satte jag mig och letade jobb, ingen direkt framgång och sen for jag och mor upp till centrum och handlade krubb. Nu sitter vi i soffan och blänger tv och kan ju säga att jag är proppmätt! Damn!

Nu blir det leta jobb och sen träna, kanske drar en filmkväll med Yasmine senare? Får se vad hon säger!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0