Taking my life away.

Hallooj!

Gick upp vid halv 1 tiden? Krubbade sen gick jag och Yas ut på en promenix med den tasmanske djävulen, direkt efter det gick vi och handlade lite. Kom hem och tog mig en stor kopp té och försökte fixa med mobil och headset. Och jag går fanimig i taket snart. Har ett asbra headset men funkar det till mobilen jag använder nu, nope. Byter till en annan mobil, där headsetet funkar, men inte minneskortet. Och jag säger så mycket som såhär, jag går inte med en mobil som man inte kan lyssna på musik med. Musik är det enda jag kräver rättare sagt! Blev ett gammalt halvdant headset sålänge. That's why I'm angry! Så det så! Nåja, nog om det!

Yasmine kommer snart upp igen, vi ska blänga film och dricka té. Är fortfarandre frusna efter prommenaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0