Were you ever a dreamer.

Sådär då. Dagen i all ära. Har varit en mycket bra dag med härligt väder. Lunchen var mycket god, kul med lite annorlunda kinamat. Sen vart det hem och fortsätta rensa, damma och dona som jag började med tidigare, och inte långt efter det var det en tripp till tandis. Allt är som det ska! Vidare hem och slutförde mitt arbete och nu är rummet dammfritt och fint. Middag, tv-tittande och jobbsök fortsattes kvällen sedan med. En bit bort men jag hoppas på den här.

Och nu är jag fördigtränad och nerbäddad. Ska kolla klart på Scott Pilgrim vs The World och sedan gå vidare till filmen Puss.

Så jag antar att det är dags att säga god natten!


Fortsätter i samma spår med 30 Seconds to Mars. Lycka! Och thumbs up for Jared Leto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0