Everything is not always enough!

JAG blir galen! Är så satans stressad över mitt liv just nu att jag blir galen. Jobb, pengar, jobb, pengar! Ett jobb är inte lätt att hitta, speciellt inte ett som man inte kommer spy eller tröttna på efter en kortare tid. Jag har så många drömmar, tankar, planer och mycket vilja, men det verkar inte räcka tyvärr. Och med min skitutbildning jag valde gör inte det hela lättare. Och ska man utbilda sig igen, ja då behöver man pengar, och för att ha pengar behöver man jobb. Se där, något som jag inte lyckas få!

Ja och servitris som man nu kan jobba som, skulle inte funka, nej för handhelvetet ska äckelkrångla!

Nej nu ska jag återgå till jobbsökandet, behövde få av mig lite ilska, intresserad eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0