Feel the magic.

God lördagen!

Gårdagens jobb gick väldigt bra, dock så har jag nå fel på min vänsterhand som gör att serveringen skiter sig för mig, men men, jag är inte förvånad att något sånt händer mig. I globen befann sig nästan hela Sveriges Statoil arbetare och annat viktigt folk, fulla och glada. Show bjöds det på också! Efter jobbet drog jag, Sara, Walter, Alexandra och Oscar till Harry B James. Kom dock in när det var en och en halvtimme kvar innan stägning men vi tog vara på varenda sekund och jag hade faktiskt en mycket skojig kväll. Men ikväll ska jag och Sara ta ikapp dom timmarna vi missade igår, och det ska tydligen en hel drös med folk dit ikväll så det kommer bli galant!
Är nyduschad och påklädd, väntar på far och Peter som är och hämtar kinamat till oss tre. Det är jag och grabbarna ikväll innan jag drar.

Mene så ha en kanonkväll, för det kommer jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0