Ha en king fredag!

Jamen sedär! Då är man frisk då. Lite små hosta och snuvig men det är sånt som hör till vintern.

Igår blev det en kryapåsig-öl som Yasmine så fint kallade det nere på valla med Yasmine. Sen traskade vi till John dit några kända ansikten ramlade in, jag Yasmine och 10 killar! Det gillar vi!

Nu är jag precis hemkommen från centrum med bror, han lagar mat och det kommer bli det första jag äter sen halva pizzan i tisdags. En pizza på 6 dagar och jag har överlevt utan nå sura miner eller hungerattacker. Förstår fortfarande inte! Men nu ska jag få i mig lite stroganoff, förr eller senare måste man äta och speciellt eftersom en utgång väntar ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0