How long will it take?

Nejmen tjenare!

Ja då ska vi se. I fredags efter matkoman och handbollen gled Yasmine upp, efter ett tag gick vi ner till Valla där hon bjöd på en öl sen vidare hem till Kaniz där även Benny och Tommy befann sig. Ett tag senare sprang jag för livet för att hinna med bussen som skulle ta mig till tåget som skulle ta mig till stan. Mötte upp Sara och Tessan sen vidare till Harry B James där det var smockat, helt galet mycket folk var det. Efter det gjorde jag och Alexandra sällskap på bussen hem och sen vare bah hem och sova. I lördags när jag vaknade blev det en tripp upp till centrum och sedan hem för att börja fixa sig lite smått inför kvällen. Yasmine kom upp på middag sen tog vi bussen tillsammans, jag hoppade av vid terminalen, stötte på Malin och Rebecka som jag sällskapde med in till Harry B James, mötte även Sara på vägen. Även denna kväll var det mycket folk och det var mycket trevligt. Efter stägning fick jag skjuts hem, men innan det så hämtade vi upp en snubbe och drog en donken. Hem och sussa direkt!
Helt klart en kanoners helg!

Igår spenderade jag hela dagen i soffan, förutom när jag var ute med Affe en stund. Och nu ska jag och mor ner till arbetsförmedlingen, jippi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0