I got so much to do. I don't give a shit about you.

Goddagens!

Jävlar vad glad jag är nu. Massa ny musik till datorn och mobilen som klingar fint i mina öron och lite nya plagg. Tog mig en tripp till centrum idag som planerat och kom hem med ett par leggins, en bh, nagellack och en klänning. Allt under 400. Jora satte jag är nöjd. Dock aningen surt att parfymen inte kommit in än och presentkortet inte funkade på just den affären där jag äntligen hittat Slashs självbiografi. Den får handlas hem en annan gång helt enkelt.
När jag kom hem vart det perfekt till kaffet, slog mig ner med Sjömannen, Hushållerskan och yrvädret i soffan och tinade upp lite. Nu ska jag träna och sen blir det en dusch. Och senare kommer bror och Matte hit på middag. Trevlans!




Slänger in en sköning som vanligt! Mer Nomy åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0