I'm crucified by you.

Hallihallå!

Bror och Matte kom över på middag, skaldjursplatå, och kan säga att det slank ner en och annan räka, mussla och kräfta hos mig. Mycket gotte! Efter det satte vi oss i soffan, kollade handbolls matchen och sen blev det Wii. Lite allt möjligt körde vi, sen när bror, far och Eva gått och lagt sig körde Matte och jag träning. Wii fitness. Kan säga att det tar mer än man tror, så ett rejält träningspass har jag precis fått mig. Blir nog lite imorgon. Imorgon blir det städning och jobb också, sen kan ni ju gissa vart Sara och jag ska. Harry B James!

Nu har jag precis krypit ner under täcket, ska lyssna lite musik och nörda bubble popp sen blir det sova. En fullspäckad dag imorgon som sagt!


Inte den bästa bilden. Men middag en vanlig torsdag sådär!


Sen en grym låt på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0