It's now or never.

Hallååe söndagen!

Jaa vad ska man säga. Spelning på Harry B James igår och jag hade mycket skoj. Folk jag inte trodde skulle befinna sig där befann sig där, och det är bara positivt. Fick även ett ragg, av en tjej, nåja tare som en komplimang! Nej men vad ska man säga, har alltid skoj på det där placet, underbart! Och nu ser jag fram emot onsdagen, Itchy Daze och Sherlock Brothers lirar, kan inte bli mer än awesome! Men först väntar ett 16 timmars arbetspass på Globen imorgon, med start 08.00 fram till 24.00. Kommer med största sannolikhet vara en trött fis när jag kommer hem och däcka i bingen på direkten, men det tar jag!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0