Peolple try to take my soul away.

Hallåe! Imorse ringde klockan halv 11 och jag satte igång med att städa rummet och packa klart för halv 12 skulle jag bli upphämtad av far, vilket jag blev. Vidare till hunddagis där lille Affe hade provdag idag. Som tur var gick det bra och han blev inte relegerad första dagen, återstår att se hur det slutar imorgon. Jag menar, han är inte den minst energiske eller blygaste hunden jag stött på, men söt är han! Sen vart de hem och luncha, och har mest degat hela dagen. Nu ligger jag i sängen och lyssnar musik, och imorgon väntar jobb i Annexet, men först måste jag upp till snetrum och köpa leggins. Tror inte jag har ett helt par just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0