Shout it out loud.

Kan ju säga så mycket som så här. Det blev inget av det jag hade planerat att göra idag, förutom lite CV fix. Lekte lite med hunden och sen när jag väl skulle börja så slocknade jag. Halvsov i 3 timmar skulle jag tro med skön musik i bakgrunden. När jag vaknade var det dags för mat, en rejäl sallad och så friterad banan med glass efter det. Kollade handbollen också men det är inte så mycket att kommentera.

Nu har jag lagt mig i sängen och förhoppningsvis somnar jag snart. Och imorgon ska jag göra det jag inte lyckades med idag, samt packa och skriva ut CV. Här ska traskas runt och söka jobb! Jag ska ha pengar och jag ska till Peace 'n Love i sommar, om inte det skulle ske, skulle jag bli förkrossad, och det vill vi ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0