Som taget ur en film.

Se där! Lördag och jag lever! Gårdagen var mycket skoj, massa människor och kända ansikten på Harrys B James! Så en mycket lyckad kväll vart det, som det förövrigt alltid brukar bli. Mina tjejer Jenny, Tina och Lina tittade förbi också, men vart inte långvariga efter lite förmycket av det goda kanske man ska säga? Efter stängning vart det hemgång, satte mig på bussen med musiken i första hugg när jag får syn på en filur. Min bästa vän JennyP som jag inte träffat på jag vet inte hur länge hoppade på. Jag slängde mig över henne och resan började. En barndomsvän Simon hoppade på också. Det var mig trevligt att träffa dom igen vill jag lova. När jag kom hem droppade jag allt och slängde mig i sängen.

Vaknade vid 1 tiden och låg kvar ett bra jäkla tag innan jag kravlade mig upp, landade i soffan med två mackor och ett glas juice. Nu ska jag kolla One Tree Hill sen är det bah in i duschen och fixa sig igen för klockan 7 ramlar Sara hit och vi ska ner och äta på Valla. Skålpår!


2007?


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

200-fucking-7!!! så jääävla länge sen

2011-01-12 @ 17:53:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0