Take a deep breathe.

Allå allå!

Kikade på halva Megamind igår sen slocknade jag. Vaknade runt 12 tiden och klädde på mig och fixade mig sen for jag och mor iväg och handlade, hem och lagade mat och nu sitter vi i matkoma och blänger på handbollen, fan vad spännande! När mor sticker iväg kanske Yasmine glider upp en stund och kollar Lets dance med mig, sen kanske jag far in till Harry B James. Tänkte köra en hemmakväll men nu när man sen blir ensam hemma har jag ingen lust att sitta här och blänga när jag kan umgås med massa roliga människor jag vet ska dit ikväll. Kan lika gärna sitta där med massa goa människor och skön musik än att sitta hemma och dega själv!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0