Take my hand.

Hallåe!

Idag mår jag lite bättre. Eller betydligt bättre med tanke på hur jag mådde i söndags! Är betydligt piggare men hostan är kvar och hörseln är fortfarande borta. Frys/svettattackerna leker på som vanligt dock!
Att jag mår bättre kan nog bero på mitt Pirates of the Caribbean maraton jag hade igår. Kollade alla 3 filmerna innan jag somnade. I just love them! Dock vaknat och vridigt och vändt på mig inatt pga smärtan i hela kroppen. Och denna gången lyckades det bara gå 24 timmar utan mat, aptiten är totalt borta. Känner inget sug att äta för fem öre. Blir lite smått äcklad av tanken på mat. Så så är det, men på bättringsvägen är det på och det gillar vi! Ligger nu i sängen och lyssnar på musik, letar lite jobb också men ingen lycka än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0