Any way you want it, that's the way you need it.

När vi ändå håller på kan jag ju dra helgen!

Nyårsafton. Ja den firades i Hammarbysjöstad hos Nico. När Sara och jag krigat dit i snöstormen så möttes vi av en drös med folk, en del kända ansikten och en del okända. Alla jag visste om var gamla riksäpplare sen var det massa småttingar där, som jag inte visste om. Men dom hade sitt roliga och vi hade vårt roliga. Och innan vi visste ordet av så var det bara att pallta på sig alla kläder och springa ner till vattnet där vi skulle fira och skåla in det nya året. Snön var med oss vill jag lova! När vi skjutit raketer och kramats for vi tillbaka till festen. Nu aningen rundare om fötterna och blötare men också gladare. När vi varit där ett tag dök 3 ytterligare kända ansikten upp, Carro, Elin och Daniel. Alla tre trogna Harry B James folk. Jag blev ruggigt glad och vi fortsatte festa. Sara hade vid det här laget dragit eftersom hon skulle möta upp en kompis som var lite nere plus att festen kanske inte var den roligaste hon varit på tyvärr, och dra till Harry B James , och som hennes trogne följeslagare man är så fick jag med mig en hel drös med folk och drog dit vi också. Där befann det sig en del folk och stället stängde 5 så till 5 blev det. Jag fick lyckan att åka bil hem eftersom jag kände ena vakten och han bor på min gård, så en bilresa och donken senare somnade jag gott i min säng.

Vaknade efter 6 timmars sömn, appigg! Gjorde mig en macka och satte på musik. Mådde hur bra som helst och var pigg, men lyckades sen slumra till lite då och då i sängen. När jag sen vaknade upp mådde jag inte lika bra, då hade hostan kickat in lite extra och nu började kroppssmärtorna. Fixade mig och åt lite sen for Sara och jag till Harry B! Mådde som ett as men vad ska man göra. Drog innan stänging och nu sitter jag här!

Nejjuste, upplevde först planetens skummaste snubbe på bussen. Han hade tagit en skylt från bussen och satt för ansiktet som ett kikhål, fast för hela ansiktet. Han satt inte still en sekund och lät som han fått en slag mellan benen. Tog busstabeller och slängde omkring sig och stirrade. Trodde jag att det var dolda kameran? Jupp det gjorde jag. Ni skulle fatta om ni skulle sett det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0