Turn the page and skip to the end.

Tjafan!

Gårdagens jobb gick mycket bra, eller det gick bra, handfan krånglade satan så vart lite jobbigt. Men nöjda gäster var det allt! Efter jobbet så bjöd chefen på afterworkbira på mitt gamla jobb. Där var det livat medmassa Eventassistanspersonal. När vi var klara så hade mitt sista tåg gott, och att stå och vänta några timmar till nattbussen började gå fanns inte på min världskarta så Rebeka erbjöd sig en sovplats hos henne i stan. Dit åkte vi och lyssnade musik och lagade mat. En blandning som hette duga. Bulgur, makrill i tomatsås, karl-johansvamp sås och gurka på det. En måltid som jag sent kommer glömma. En blandning av goda saker!

Nu är jag näst intill precis hemkommen. Ska städa, träna och fixa mitt CV. En powernap skulle dock sitta som en smäck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0