Someone tell me why!

Hallåe där!

Ja vad ska man säga. Efter sisådär 4 timmars sömn natten till igår så ringde klockan 6. Då vare bah upp och fixa sig för att ta bussen till gullmarsplan. Gick ovanligt bra att gå upp trots lite sömn. Halv 8 anlände jag och en till, vi var först men inte långt efter kom resten. Sen var det bara att gå direkt på jobbet, fixa kaffe till 2000 pers, och hålla koll på mackbuffen, sen vart det lunch och åter igen jobb. Vid 4 tiden anlände andra delen av gruppen och då var det middag, var fortfarande i min matkoma efter lunchen så en knäckemacka, närmare bestämt en barkbit fick jag i mig. Sen var det dags för det ''riktiga'' jobbet. Kan lova er att ja sprang flera mil igår. Jävlar vad mycket mat som skulle ut till gästerna, och fan vad dom åt! Så inte en lugn stund där. Maratonlopp med styrketräning är en bra förklaring på gårkvällens jobb!

Skön show fick dom också där bland annat Hoffmaestro lirade. Bra grejer det där!

Nä vi slutat vid halv1 så följde jag med Walter och Alex till Harry B James där det var karaoke, och folk har verkligen förstört riktigt bra låtar! Innan bussfärden hem bjöd Walter på en nattmacka från 7Eleven, satt som en smäck! Slockande direkt när jag kom hem och idag har jag varit trött, trött och trött. Smått mörbultad också, fötterna verker. Vafan är vad jag har att säga! Försökt kollat på film 3 gånger men lyckats somna varje gång, ska väl försöka kolla sista biten efter handbollen som Sverige förövrigt ligger under i nu, men det är mängder av tid kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0