Life as we know it.

Hahahallå!

Gårdagen var mycket trevligt, dock inte lika mkt folk jag trodde det skulle vara, lill-lördag, dagen efter löning, två sköna band och Harry B James! Men trevligt var det. Och jag som trodde att Itchy Daze skulle äga skiten gjorde inte det, Sherlock brothers var nog fan bättre trots att man inte lyssnat på dom sådär jättemycket. Mycket mer underhållande och sångarens röst är inte att leka med! Allt som allt så var det en skön och trevlig kväll trots en del killar till idioter. Jävlar vad arg jag var!

Efter stägning var det bara att traska till bussen och jag kan lovarej att det inte var +10 ute, nej nej -10, en tjocktröja och en skinnjacka, det var lite kyligare än jag hade förväntat mig.

Nu sitter jag och lyssnar massa musik och letar jobb, sökt ett och annat. Livsstressad? Jovisst det har jag varit ett bra tag nu!


Sherlock Brothers





Itchy Daze




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0