You've had your chance, I've had enough.

Jabadabadoo!

Dagen har gått snabbt märker jag nu. Degade i sängen ett bra tag, tänkte på allt mellan himmel och jord och när jag slog på datorn fick jag dom grymmaste nyheterna. Ja ni vet, Foo Fighters kommer till Sverige och som sagt, missar jag dom så blir jag förkrossad! En macka och en dusch efter de glädjande nyheterna fixade jag till mig sen drog till snetrum med mor, inhandlade mat och sen hem igen. Lagade mat och käkade, kollade massa tv och avslutade nu med handbollen. Spännande match som vi tog hem! Har även sökt ett jobb idag som skulle vara riktigt nice att få faktiskt. Vi får väl hålla tummarna och hoppas att dom ger mig en chans. Men jag avslutar inte jobbsökandet för det. Ska leta vidare imorgon och på lördag ska jag gå runt.

Nu ska jag kika på Marmaduke och invänta morgondagen. Crazy nights, jaharrå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0