Banditfest as it should be!

Halloooj!

Gårdagen råå! Jag fick med mig Slashs bok hem, och det var på tiden! Nu har jag ytterligare en rockbok som ska läsas ut. Perfekt nu när jag drar och jobbar. Sen vart det hem och fixa till barret, bort med det gråa eftersom jag är så in i h-vetes gammal nu och klippa till luggen.

Vid 8 tiden drog jag hemifrån, mötte Malin och vi började vår resa in mot Harry B James. Corroded och Treadstone lirade och det var apbra. Trevliga killar också! Stötte även på Bandit-Jonas och Bandit-Sanna, trevliga prickar. Kvällen var apskoj, men Sara fattades. Slutade dock inte lika bra. Både jag och Malin lyckades somna på bussen och vaknade upp med en nazibusschaffis skrikandes i ansiktet. Otrevliga fanskap. Så en taxi hem fick det bli.

Nu är jag här, levandes. Ska börja fixa mig och sedan fortsätta upp till snetrum med mor. Idag ska jag fanimig (ursäkta språket) äta ute, bara så ni vet. En fet biff typ! Och så blir det en hemmakväll idag, jobbigt att skriva det men så är det! Harry B James, my love! Vi ses om 3 veckor...







Alex? Astrid och Carro!

Malin und Me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0