Happy B-day to me!

Hallååååe!

Jamen idag är ingen vanlig dag, det är Linnea födelsedag. Tackar!
Blev väckt strax efter 6 imorse, då var det frulle och presentöppning. (allt för att bror skull få joina). Lite tv-tittande sen gick jag och la mig. Låg i sängen ett bra tag men sömn, nej det vart det inte mycket av. Efter några blundningar var det bara upp och äta igen sen fixa sig för att traska upp till centrum och fixa lite grejs, samt inviga glasbanken. Sen vart det hem, bjöd upp Yasmine på tårta och skumpa. Nu har jag tvättat barret igen, ska fixa mig och så för att vid 5 tiden gå till HängPung och käka kinamat med Mamma, Bror, Pappa, Eva, Carina och Anders. Gotte! Sen blir det till far för tårta och presentöppning, vidare till Yasmine och föra och sist men inte minst, in till Harry B James! Japp, firar till och med min födelsedag där! Det är kärlek!

Nejmen tack för mig för nu och ha en king fredag, för vet ni? Det ska jag ha!




Hade vart grymt att se Foo Fighters ikväll, men jag tar det som en man och blickar framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0