In the name of love.

Hallåeja!
Ser allt att det finns en del nyfikna själar som kikar in lite då och då!

Jag lever och kör på. Första dagarna var jävligt förvirrande och kan säga att jag var gråtfärdig de två första dagarna. Massa nytt, nya människor, säkerhet, ALLT skulle in på samma gång. Men nu sitter det och jag trivs miket pra. Härliga människor och chill jobb. 22.00-04.00 och 13.00-19.00 med en halvtimmes middag. När jobbet väl kallar är det inte mycket som ska göras, mat ska fram och saker ska fyllas på. Men kan säga att mattant INTE är ett drömjobb. Nåja! Har fått lite nya krafter idag. Far kom över och hälsade på sen traskade jag och Rebecka (kökselev) över till Clipper och hälsade på Matte, en bitter Matte! Nu är jag ledig fram till 24 då mat ska fram.

Att vakna till väckarklocka varje dag är fan inte skönt alltså, speciellt när man aldrig lyckas sova ut!

Nejmen för er som undrar så är det vad som pågår. Och nu ligger vi i Sverige så mitt mobila bredband funkar. Chillar lite i hytten med musik och fejjan. Det var inte igår inte.

Nu ska jag återgå till att vara ensam i min hytt och räkna timmarna tills jag återvänder hem..

Mene aaaaaa vi hörs väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0