It's extraordinary.

God kväller!

Jaaani. Gårkvällen slutade inte som jag tänkt mig. Christian kom förbi, vi spelade fia med hutt, dock utan hutten. Vann 3 av 4 gånger, självfallet! Sen skulle vi blänga A Nightmare on elm street, måste vart bland det sämsta skådespeleriet jag sett, stängde av och satte igång Paranormal activity. Måste vart bland det sämsta jag sett.. Sen blev det Buried, men den minns jag inget av eftersom jag slocknade innan förtexten var klar i princip.

Dagen har spenderats i soffan med mamma, kollat massa tv och slappat. Det får man göra när man är sjuk. Lagom härlig timing nu till man ska dra iväg att jobba. Nu blänger jag på tv, ska fortsätta hosta upp allt som befinner sig i mig nu och sen förhoppningsvis somna av utmattning!

Btw. Det spökar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0