Kung fu fightning!

Haaalååååå!

Jag är hemma! Trodde aldrig den dagen skulle komma, men den kom den också! Kom hem natten till igår. Då vart det en kall och sen känna in lugnet. Sov som en gris fram till klockan 13 igår. Var dock lite väl lite! Gårdagen spenderades med mor, vi for till centrum och handlade lite, tog oss en onsdagsöl på Ollan sen vidare hem och åt. Bror kom inte långt efter och ojojoj vad han saknat mig!

Senare mot kvällen träffade jag Sara och vi for till Harry B James. Mycket trevligt och speciellt när jag såg att lönen kommit. Men inge hejvilda ''It's on me tonight'' fasoner. Tackochlov!

Men nu är iallafall Peace & Love och Foo Fighters biljetterna beställda och betalda. Fan vad glad jag är!

Nu ska mor och jag ut och iväg till länna, ska shoppa massa nödvändiga saker, ska även kika på ett par skor tror jag fanimig!

Även detta band som jag velat se ett bra jäkla tag, dom ska till Peace & Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0