Rock you like a hurricane.

Hallåååe igen!

Idag tog jag mig i kragen och snackade med chefen i sista sekunden. FAN VAD GLAD JAG ÄR NU! I sommar blir det Peace & Love och Foo Fighters för min del för jag jobbar icke då serrni! Så många nätter jag legat och tänk och haft ångest över att missa det har nu övergått till gråt av lycka. Jävlar vad skönt. Sen att man ska jobba några pass i sommar gör det inte så fel heller. Och att få komma hem på tisdag ska bli förjävla skönt! Sova ut och dricka öl, det är något jag inte gjort på två veckor, det ska jag göra I två veckor nu! Eller nästan iallafall..

Igår var det Ligglördag (fortfarande snuskigt). Då blev det festmat och vatten. Hängde med lite personal innan dom stack i land, fortsatte hänga med Rebecka ett tag innan jag skallade kudden. Nu är vi i Sverige och har näst intill precis varit över och hälsat på Pappa och Matte, skönt med lite kända ansikten!

Nejmen det var väl det. Ville bara dela med mig av min extrema lycka!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0