Truth or consequence, say it aloud.

Hallojsan!

Jag fick som jag ville igår. Fast först gick vi till centrum och handlade lite, tog en bira på Ollan vidare hem och lämnade av lite saker sen ner till Valla där min grillbiff väntade. Jag har ju ätit roligare biff men den slank ner. Sen vart det hem en stund innan jag gick över till Natasha där hon, Yasmine mf. var. Va där runt en timme sen drog dom till stan och jag traskade hem. Det var inte lätt att sitta hemma en fredagkväll alltså, men jag överlevde! La mig hyffsat tidigt men har sovit som ett as inatt. Usch!

Nu är jag packad och nästan klar inför 2 veckors jobb ute på sjön men först väntar en enkelresa till helsingfors med Silja.. Skål då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0