I was made for loving you baby.

Tjohoooo!!

Lördagen kickade ass! Mötte upp Sara på söder sen traskade vi mot Ojojoj! Plutten Sofi sällskapde oss och vi satt där bra många timmar. Sedan mötte vi upp Astrid och kilade till Hbj. Ett smockat sådant! Matchen hade precis börjat och en sittplats inne, ja det var bara att glömma. Gick ut och två trevliga tjejer delade med sig av sitt bord. Finns det hjärterum, finns det stjärterum! Käkade en asgod rätt med massa gott i. Räkor, kräftarslar, champinjoner i en krämig hummersås med pasta! Slank ner!

Satt ute mestadelen av kvällen, och fan vad jag garvat. Det var en riktigt rolig kväll må jag säga, med massa kända ansikten. Kvällen slutade med att Sara och jag blev upphämtade och åkte till bålsta.

Igår fick vi skjuts enda hem till mig av lille Pierre! Sara åkte hem och jag drog och hämtade kinamat till mig och mor. Efter det slocknade jag ganska fint i soffan fram till BB började!

Idag har jag åkte MC med far och käkat lunch hos bror! DET NI!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0