Is someone getting the best of you?

Halloj!

Kvart över 10 tåget in till stan. Mötte upp Sara och vidare mot Hbj. Där befann sig massa kända ansikten, och dök även upp en drös till. Mycket skoj kväll som avslutade med käk på Max. Sen en taxi hem till mig! Vakna ett bra tag innan alla lyckades somna. När de små liven senare drog så fick jag mig min säng för mig själv och fick sova ut. Upp vid 1 tiden och käkade. Nu är jag duschad och ska sminka mig för att sedan dra in till stan igen. Sara och jag ska till medis och hänga, sen blir det middag på Hbj som vi faktiskt aldrig lyckats med. Blir även till att se CL- finalen där! Fortsätter även kvällen där med band och ståt! Hoppas Yas och Lina kikar förbi som dom sagt att dom skulle!

Nej återgå till spacklet. Ses i vimmlet! PUSSEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0