Start dancing

G'day. Long time no see!

Well, förrförra helgen bjöd på 50 års kalas och massa annat. En lyckad helg med en del galenheter. Åkte på jobb på söndagen och har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Fy fan vilken ångest! Natten mellan söndagen och måndagen är bland de värsta jag varit med om. Sen var det jobb fram till i fredags. Skjuts raka vägen till Hbj i fredagskväll. I lördags hängde jag mest hemma, en sväng upp till centrum med Yas hann jag med också. Hem åt och bah tog det lugnt tills jag gick ner till Yasmine där hon, Lina, Jenny och Tina befann sig, redo att grilla. Satt där ett tag sen drog jag till stan.

En mycket skoj helg!

Nu är det ny vecka och jag är ledig. Vädret kunde dock varit bättre! Veckan har en del roligheter att bjuda på, även ett läkarbesök. Vi får la se vad som står på denna gången.

Nu: Ut med hunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0