When the night turns to day.

Gokvällen!

Är precis hemkommen från en heldag med mor. Uppstigning strax innan 8 och fixa sig för att ta kvart över 9 tåget mot stan och läkaren, kikade sedan runt i massa butiker sen traskade vi vidare till söder där det fortsatte. Gick till gamla stan där vi käkade thai! Sen gick vi tillbaka till söder och kollade runt lite mer innan vi tog tåget hem, vidare till centrum där vi kikade lite mer och tog en bira på uteserveringen. Fick med mig leggings och underkläder hem. Det som var planerat att mer göra idag får bli imorgon! Förhoppningsvis! Lite andra saker ska även fixas!

Nu kilar jag ut på ballen en stund innan jag gör iordning mig för kvällen. Harry B James och get away rock kväll. Renegade five lirar bland annat. Skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0